קבוצות רכישה קבוצות רכישה

קבוצות רכישה, בכל תחום, מתאפיינות בכוח קניה גדול, שמסייע בהוזלת עלויות. כשמדברים על קבוצות רכישה בתחום הנדל"ן, יש לקחת בחשבון כי סכומי הכסף גדולים במיוחד (עשרות מיליוני שקלים), גם אם מוותרים על העלויות והרווחים של היזם. על כן יש להתנהל בצורה נכונה, מדויקת ומחושבת במיוחד, חברת אורן הנדסה וניהול פרויקטים בע"מ בעלת ניסיון רב בניהול קבוצות רכישה ותוכל לסייע לכם מתחילת הפרויקט עד רגע קבלת המפתח והאכלוס.

התנהלות מול אדריכלים וקבלני ביצוע – הצוות המקצועי והמנוסה של אורן הנדסה יוציא עבורכם מכרזים לביצוע עבודות הבניה השונות (לקבלן בניה, קבלן הביצוע, מהנדסי החשמל וכו'), ינתח את הצעות המחיר ויסייע לכם לקבל החלטת מושכלת התאם להצעת הערך הגבוהה ביותר. לאחר בחירת הקבלנים, הצוות יפקח על כל הליך הבניה והביצוע באופן קפדני בכדי לוודא כי העבודה נעשית באיכות הגבוהה ביותר.

התנהלות מול בנקים – פניה לבנקים המספקים מימון בנקאי עבור קבוצת רכישה צריכה להיעשות באופן מקצועי בכדי לקבל את האשראי הדרוש לתחילת התהליך. הצוות שלנו באורן הנדסה בעל ניסיון רב בהתנהלות מול בנקים ומוסדות פיננסיים, ויוכלו לסייע לכם לקבל אשראי ולנהל כלכלית באופן הנכון את כל הפרויקט ובמהלכו, עד תום ההחזר הכספי מלא לבנק.

התנהלות מול עורכי דין – כמו בכל הליך, גם בקבוצות רכישה יש צורך ביעוץ משפטי. חתימת חוזים מול ספקים חיצוניים, הגנה עם אינטרסים משותפים ואינדיבידואליים של חברי הקבוצה, רישום המבנה כבית משותף בפנקס הבתים משותפים ועוד. הצוות שלנו יתנהל באופן שוטף מול עו"ד הנבחר, ותסיר מכם דאגות או התעסקות עם מונחים משפטיים שאינם ברורים.

התנהלות מול הרוכשים – בכל קבוצת רכישה ישנה ועדה של חברים נבחרים שלרוב "ינהלו את העניינים". הצוות באורן הנדסה יסייע לוועדה להתנהל מול הספקים החיצוניים מחד ומול שאר חברי הקבוצה והשכנים העתידיים שלכם מאידך.

בכדי לבנות בניין צריך צוות מקצועי ומיומן ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. חברת אורן הנדסה וניהול פרויקטים בע"מ ניהלה עשרות קבוצות רכישה, ותוכל לנהל את כל הפרויקט עבורכם, מתחילתו ועד סופו על הצד הטוב ביותר.